Blog
Zastanawiasz się w jakim kierunku powinna iść komunikacja wizualna Twojej marki na Instagramie? A może chcesz, żeby Twój profil zawsze był w trendzie? Niezależnie od powodu – spieszę z pomocą! Wybrałam 6 trendów, dzięki którym nikt ,,nie przeklika’’ się obok Twojego profilu obojętnie.
Autor: Weronika Koścista
VIDEO
Nie od dzisiaj wiadomo, że należy inwestować w formaty video i nie mam na myśli jedynie wysokobudżetowych filmów kampanijnych. Zrób video backstage z sesji lub naturalny film pokazujący, np. jak sukienka układa się w ruchu. I koniecznie nakręć go telefonem. 😊
PASTELE
Pastele powracają i zanosi się na to, że zdominują Instagram! Najlepszą inspiracją jest pokaz Jacquemus na sezon SS20, który odbył się na polu lawendy w Prowansji. Widzisz te kolory? Nie mam nic więcej do dodania <3.
SZTUKA
Obrazy, rzeźby, konstrukcje – z przyjemnością udostępniamy prace naszych ulubionych artystów. Oczywiście zawsze podpisujemy do kogo należą 😊 Inspiracji szukaj m. in. na profilu The Row.
NATURALNOŚĆ
W tym sezonie stawiamy na naturalność. Stworzony przez nas feed powinien opowiadać historię. Najlepsze kadry uchwycisz wtedy, gdy modelka jest w ruchu. Nie zapomnij też o cieniach i baw się nimi! Odstawiamy filtry lub używamy ich w taki sposób, aby nie rzucały się w oczy.
ZOOM NA DETALE
Minimalizm w czystej postaci! Idealny przerywnik, kiedy na naszym feedzie wkrada się chaos. Prosty i uporządkowany kadr pozwala skupić naszą uwagę na produkcie – jego formie i strukturze.
,,KRZYWE’’ KADRY
Jeśli osiągnąłeś już perfekcję w robieniu zdjęć na których każda linia jest idealna, czas na coś nowego. Tym razem celowo krzywimy kadry. Postaraj się spojrzeć na świat z innej perspektywy 😊
Co myślisz o naszej trendowej liście?
Które z trendów pojawią się na prowadzonych przez Ciebie profilach, a może któryś już tam jest?
Jeżeli potrzebujesz pomocy w ułożeniu spójnego feed’u napisz do nas.
Galeria zdjęć
Wykorzystane kompetencje