Blog
CO TO JEST SHOWROOM PR?
W naszym showroomie mieszczącym się w samym sercu Warszawy, przy ul. Szpitalnej 8a, prezentujemy aktualne kolekcje klientów. Zmieniają się one wraz z każdym sezonem.
Kolekcje w naszym showroomie pojawiają się na 3 miesiące przed tym jak trafią do sprzedaży. Dlaczego tak wcześnie? M.in. ze względu na charakterystykę cyklów wydawniczych np. proces przygotowania materiałów do miesięczników trwa 2-3 miesiące.
DLA KOGO JEST SHOWROOM PR?
To tutaj nasi klienci prezentują swoje bieżące kolekcje i to tutaj kilkunastu stylistów dziennie wypożycza ubrania do przygotowywanych sesji zdjęciowych do magazynów i online czy dla gwiazd.
Nie, nie sprzedajemy tutaj ubrań. Choć takie pytanie słyszymy kilka razy w miesiącu :).
JAK DZIAŁA SHOWROOM PR?
Nasi opiekunowie marek którzy są odpowiedzialni za pracę showroomu są przede wszystkim ekspertami od kolekcji i produktów klientów. To oni wiedza co będzie najmodniejsze w danym sezonie, ale to także oni posiadają wiedzę związana z fizycznymi cechami produktów jak np. z jakiego materiału powstały, przy wykorzystaniu jakiej technologii czy co było inspiracją dyrektora kreatywnego marki.
Tu każda marka traktowana jest indywidualnie, doświadczenie i wiedza showroomu pozwalają na zidentyfikowanie jej grupy docelowej i brand persony.
JAK DZIAŁA NASZ SHOWROOM Z TECHNOLOGIĄ RFID?
Szybkość obsługi jest dla nas bardzo istotna. Dzięki technologii RFID dane z tagów zamieszczonych w odzieży są odczytywane i przesyłanie za pośrednictwem oprogramowania sterującego bezpośrednio na serwer. RFID zrewolucjonizowało proces współpracy ze stylistami. Teraz stylista może zrealizować wypożyczenie w 15 sekund! Działanie systemu nie tylko optymalizuje proces wypożyczeń i zwrotów. Ulepsza i przyspiesza także wprowadzanie do showroomu nowych kolekcji, co dzieje się przy każdorazowej zmianie sezonów.
„Moda i technologia od zawsze idą w parze dlatego też RFID jest innowacyjnym narzędziem odpowiadającym na dynamicznie rozwijający się rynek, nie tylko retialowy, ale również pr-owy.”- mówi Gabriela Lużyńska, P.O. Head of Showroom
Naszym partnerem technologicznym jest wiodąca na rynku nowych technologii firma Sescom. Połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenie oraz weszliśmy wspólnie na drogę innowacji. Już niebawem ogłosimy kolejne innowacyjne rozwiązania dla branży mody.
Galeria zdjęć
Wykorzystane kompetencje