O nas
Aliganza jest wiodącą agencją w Polsce, obsługującą marki z sektora lifestyle
Aliganza to pierwsza w Polsce fashion PR agency, obecnie czołowa agencja komunikacji, działającą w szeroko pojętym obszarze lifestyle’u. Nowatorskie i kompleksowe podejście do marketingu oraz doskonała znajomość rynku pozwala nam już od ponad 20 lat pozostawać liderem w swojej kategorii. Budowanie wizerunku marek to dla nas codzienność!
Co nas wyróżnia?
Nasze doświadczenie połączone z innowacyjnym podejściem, skuteczność i szeroki zakres kompetencji, obejmujący tworzenie strategii komunikacji, relacje z mediami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting, influencer marketing i produkcję wydarzeń. We create lifestyle stories.
Sprawdź nasze kompetencje
Współpracując z naszymi Klientami przyjmujemy wysoce strategiczne i kreatywne podejście do komunikacji ich marki. Wspólnie tworzymy inspirującą wizję, którą realizujemy za pośrednictwem naszych ekspertów. Jesteśmy znani ze skutecznych strategii komunikacji i projektów na najwyższym poziomie, które osadzamy w bieżących trendach. Nasza domena to budowanie wizerunku marek, a komunikacja lifestyle i działanie w jej obrębie to dla nas naturalne środowisko.
Marketing modowy nie ma dla nas tajemnic! Stale poszerzamy nasze horyzonty, a Aliganza od lat buduje bogate portfolio działań, bazując nie tylko na doświadczeniach polskiego rynku. W ciągu ostatnich kilku lat mieliśmy okazję współpracować z agencjami komunikacji marketingowej działającymi w sektorze marek luksusowych i lifestyle zrzeszonymi w globalnej sieci SERMO. Dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami wśród ekspertów z agencji z całego świata to dla nas ogromna wartość i wykorzystana szansa.
Dlaczego jesteśmy skuteczni
Zespół ekspertów
Renata
Stradowska
CEO
Martyna
Napiórkowska
Managing Director
Ewa
Gołaszewska-Pacek
PR and Communication Manager
Magdalena
Moczarska
PR and Communication Manager
Anna
Prus
Strategy and Influencer Marketing Manager
Iwona
Abrougui
Office Manager
Istniejemy na polskim rynku od 2000 r. Nasze doświadczenie i wiedza przekładają się nie tylko na efekty biznesowe uzyskiwane dla klientów, ale także na naszą kulturę organizacyjną. Opiera się ona na kilku najważniejszych dla nas wartościach. Szanujemy różnorodność i staramy się zapewnić jak najbardziej przyjazne i innowacyjne miejsce pracy. A naszych pracowników zachęcamy do elastyczności w myśleniu i działaniu. Pozwala nam to wciąż się rozwijać i wypracować najskuteczniejsze rozwiązania.