Bristol Busko ART & Medical SPA

Wyjazd Natalii Uliasz do hotelu Bristol Busko ART & Medical SPA

Jako agencja PR doskonale wiemy, że Influencer Marketing to skuteczne narzędzie, które pozwala na zwiększenie świadomości marki i budowanie autentycznych relacji z odbiorcami. Właśnie dlatego tworząc strategię komunikacji dla jednego z naszych klientów – hotelu Bristol Busko ART & Medical SPA, postawiliśmy na współpracę z renomowanymi twórcami m.in. z branży lifestyle. W kwietniu ośrodek odwiedziła pierwsza influencerka – Natalia Uliasz.

 W ramach wspólnych działań z hotelem Bristol Busko ART & Medical Spa jesteśmy odpowiedzialni za research influencerów dopasowanych do strategii biznesowej, koordynację współprac, a także część kreatywną i tworzenie briefów. Content, który tworzy Natalia, pokrywa się z kierunkiem rozwoju wyznaczonym dla marki, więc podjęliśmy się organizacji jej wyjazdu.

Twórczyni przyjechała do hotelu z mamą, ponieważ zależało nam na pokazaniu go jako idealnego miejsca na międzypokoleniowy wypoczynek. Obie panie miały okazję przetestować zabiegi oferowane przez obiekt, w tym autorski zabieg Fontia. Mamy świadomość tego, że rynek hotelarski jest wysycony, więc Natalia skupiła się na zaprezentowaniu unikalnych terapiach i procedur zdrowotnych, wyróżniających obiekt na tle innych. Dodatkowo, jako entuzjastka jogi, miała również okazję skorzystać z hotelowej strefy fitness.

Influencerka na bieżąco relacjonowała swój pobyt w Busku Zdrój na InstaStories, a z całego wyjazdu powstała estetyczna rolka, którą hotel wykorzystał też na swoim profilu. Dodatkowo, został także spełniony inny cel naszych działań, czyli zwiększenie ruchu na kanale hotelu. Materiały opublikowane przez Natalię wzbudziły ciekawość wśród jej obserwujących, przez co miejsce zapisało się w ich świadomości.

Wyjazd Natalii Uliasz do hotelu Bristol Busko ART & Medical SPA