PUMA to globalny sportowy brand, który nie boi się iść pod prąd. Marka słynie z ciekawych współprac nie tylko z postaciami ze świata sportu, ale także mody, sztuki oraz muzyki. Kontynuacją muzycznej strategii marki jest program PUMA Talents.
PUMA Talents to nowa inicjatywa, która ma za zadanie wspieranie lokalnych wykonawców, poprzez pomoc w rozwijaniu ich kariery. PUMA stopniowo w tym roku będzie przedstawiała kolejnych artystów, którzy dołączą do programu i wezmą udział we wspólnych projektach muzycznych z ambasadorami marki.
Daria Zawiałow
to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. W 2017 roku ukazał się jej debiutancki album studyjny zatytułowany „A Kysz!”, za który w 2018 roku zdobyła Fryderyka w kategorii „Album roku alternatywa”. Drugą statuetkę otrzymała za debiut roku. We wrześniu 2018 roku wydała singiel „Nie dobiję się do Ciebie” będący zapowiedzią drugiej płyty „Helsinki”.
Jan-Rapowanie
to nowa twarz polskiej muzyki miejskiej. Mimo młodego wieku i krótkiego stażu jest na językach fanów rapu w całym kraju. Koncertując z pierwszą płytą stworzoną w duecie z Nocnym, Janek zwiedził niemal cały kraj, a nowe doświadczenia przekuł w drugi album – „Plansze”, który ukaże się 15 marca.
White 2115
to raper z silną osobowością i charyzmą. W zaledwie rok zdołał skupić na sobie uwagę w całym kraju. Pasja do tworzenia hitów przyniosła sukcesy singli „California” (ponad 30 mln odsłon) czy „La Vida Loca” (15 mln), a potem albumu „Rockstar”, który pokrył się złotem.
Pierwsza wspólna sesja ambasadorów marki przedstawia ich w zaskakującej scenerii pałacu. Sportowy ubiór bohaterów kontrastuje z bogactwem barokowych wnętrz. Zderzenie tak odległych od siebie stylów stworzyło przestrzeń do podkreślenia indywidualności i charyzmy każdego z ambasadorów. Autorem zdjęć jest Kasia Bielska.
Współpraca z ambasadorami oraz program PUMA Talents to po kampaniach Uliczne Legendy z Vieniem i Kosim oraz DO YOU z The Dumplings i Mary Komasą kolejna odsłona muzycznych działań marki.
Obserwujcie profil
Puma na Facebooku oraz Instagramy artystów
@zavialovd,
@janekoficjalnie,
@2115white. Więcej informacji wkrótce.
Za całościowy koncept kampanii i jej produkcję, obsługę partnerstwa, strategię, plan komunikacji oraz selekcję i pozyskanie ambasadorów odpowiedzialna na jest agencja High&.
Aliganza odpowiada za opracowanie i dystrybucję informacji prasowej oraz przygotowanie copy na kanały social media.