Blog

30 dni pracy w modzie

Jeżeli zastanawiasz się nad pracą w branży modowej i chciałabyś/chciałbyś dowiedzieć się jak rzeczywiście wygląda życie agencji komunikacji mody to TEN TEKST JEST DLA CIEBIE. Oto krótkie podsumowanie ostatnich 30 dni w Aliganzie.

Gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości… Praca w modzie to nie tylko pierwszy rząd na pokazie znanego projektanta. To także codzienne obowiązki i zadania. Nie oznacza to jednak nudy, w ciągu ostatnich 30 dni:

  • byliśmy na czterech zagranicznych wyjazdach. Choć nasza siedziba mieści się w Warszawie czasami nasze spotkania lub wydarzenia odbywają się w innych miastach czy krajach. We wrześniu polecieliśmy do Londynu, Paryża, Hamburga i Kolonii
  • zdobyliśmy cztery okładki
  • wzięliśmy udział w czterech pokazach mody

ZACZNIJMY OD PODRÓŻY

Razem z zaproszonymi przez nas influencerami – KatAstro, Ofelią Igą Krefft i Darią Zhaliną – byliśmy w Paryżu na najgorętszym wydarzeniu sezonu ETAM LIVE SHOW! Spotkaliśmy tam top modelki Constance Jablonski i Joan Smalls oraz piosenkarkę Cardi B.

Z kolei w Londynie braliśmy udział wkonferencji BEING MORE GLOBAL organizowanej przez międzynarodową sieć agencji komunikacji SERMO, do której należymy od 2 lat. To było bardzo produktywne spotkanie. Prowadziliśmy dyskusje i PROGNOZOWALIŚMY TRENDY W BRANŻY z przedstawicielami agencji z Europy, a także Singapuru, Shanghaju czy Dubaju.

A po pracowitym dniu wybraliśmy się na wieczorną imprezę towarzyszącą londyńskiemu tygodniowi mody, organizowaną przez British Fashion Council. Dokładnie tak to wygląda w naszej agencji. Najpierw dużo ciężkiej pracy, ale za to później dużo dobrej zabawy ;).

W Hamburgu mieliśmy spotkanie z naszym klientem ABOUT YOU, dla którego w sierpniu wyprodukowaliśmy najgłośniejszą imprezę sezonu. Dzięki utworzonemu przez media i influenserów buzzowi udało nam się dotrzeć do 4,2mln osób na Instagramie! A suma polubień pod postami dotyczącymi ABOUT YOU wyniosła ponad 260 000.

Byliśmy również we wspomnianej wcześniej Kolonii, ale o tym napiszemy później ponieważ jest to na razie Secret Project. 

NASZE OKŁADKI

czyli tytuły w których styliści wykorzystali produkty naszych klientów na zdjęciu okładkowym. To jest dla nas zawsze ogromna duma i radość. Oczywiście publikacje w środku magazynu cieszą nas równie mocno ;). W tym miesiącu udało nam się zdobyć cztery okładki dla naszych klientów Levi’s, ETAM, Diego M:

STYLIZACJE GWIAZD

W naszym showroomie przy ul. Szpitalnej styliści wypożyczają ubrania dla Gwiazd, które później ubierają je na ważne wyjścia, jak wieczorna impreza czy występ w telewizji.

We wrześniu w stacji TVN wystartowała nowa edycja programu AMERICA EXPRESS, na spotkaniu premierowym w Dzień Dobry TVN Magdalena Steczkowska pojawiła się w stylizacji naszego klienta Lju Jo.

Z kolei w trzecim odcinku najnowszej edycji programu TOP MODEL, prowadzący Michał Piróg wystąpił w jeansowej kurtce Levi’s.

A prezenterka Paulina Sykut Jeżyna w swojej jesiennej stylizacji na evencie postawiła na markę Top Secret.

FASHION WEEK

Wrzesień jest ważnym miesiącem ze względu na światowe tygodnie mody i prezentacje kolekcji na SS19 (czyli sezon wiosna/lato 2019). W tym roku okulary naszego klienta Luxottica pojechały na mediolański fashion week razem z Maccademian Girl. My sami z kolei czujnym okiem śledziliśmy najnowsze trendy przed komputerami :).

NASZE REALIZACJE

Wraz z włoską marką Liu Jo zorganizowaliśmy warsztaty personalizacji jeansów. Gośćmi wydarzenia, zlokalizowanego w minimalistycznych wnętrzach Mysiej 3, byli przedstawiciele mediów, którzy mogli oddać się kreatywnemu projektowaniu swojej wymarzonej pary jeansów.

Z kolei w weekendy ćwiczyliśmy razem z marką PUMA. Trasa treningowa PUMA dedykowana jest wszystkim silnym i niezależnym kobietom i jest kontynuacją kampanii #DOYOU, która zachęca kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy tylko dla siebie. Prowadziliśmy również social media tej trasy oraz zapraszaliśmy influencerów do wspólnego trenowania.

O tym, że w grupie siła przekonaliśmy się także podczas ECCO WALKHATON. Do wspólnego marszu zaprosiliśmy zaprzyjaźnionych influencerów.

Wychodziliśmy wspólnie ponad 400 000 PLN na rehabilitacje dzieciaków Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, Fundacji Radia ZET oraz Fundacji PANDA. BRAWO!

 

Przygotowywaliśmy także prezentację kolekcji Top Secret na zimę 2018. Podczas zlokalizowanego w warszawskim apartamencie Miłość wydarzenia, przy akompaniamencie nastrojowego, fortepianowego koncertu, goście mogli zobaczyć najnowszą kolekcję marki.

We wrześniu zrealizowaliśmy również kilka wysyłek kreatywnych, dwie z nich dla naszego kosmetycznego klienta The BodyShop i przesyłkę marki ETAM.

WRZESIEŃ TO MIESIĄC IMPREZ I POKAZÓW MODY

Dlatego byliśmy na pokazie kolekcji haute couture Lidii Kality.

Gościliśmy na pokazie Łukasza Jemioła [fot. Filip Okopny]

I marki Bizuu

Uczestniczyliśmy także w wydarzeniu Kobieta Roku Glamour, gdzie nasz klient marka F&F przyznawała nagrodę dla Kobiety Roku.

A także braliśmy udział w warsztatach Levi’s x Glamour Brain Lab, gdzie w ramach stałej obsługi influenserskiej zadbaliśmy o modową widownię :).

Oprócz wyżej wymienionych rzeczy zajmowaliśmy się także codzienną komunikacją naszych marek, ale o tym jak wyglądają działania komunikacyjne marki fashion/beauty/lifestyle napiszę przy kolejnej okazji.

Czy jesteście zaskoczeni ilością wydarzeń? Jeżeli nie to śledźcie nasze oferty pracy!

Autor: Emilia Miksa

Galeria zdjęć

30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie 30 dni pracy w modzie

Wykorzystane kompetencje