Blog
Nawiązaliśmy strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty z KERRIS Group – jedną z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku.
W ramach partnerstwa
będziemy prowadzić stałą współpracę przy realizacji działań przetargowych i obsługowych dla firm z sektorów beauty i fashion. Aliganza świadczyć będzie kompleksowe usługi z obszaru komunikacji marketingowej, obejmujące: relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję wydarzeń. Z kolei KERRIS Group odpowiadać będzie za realizację działań digital marketingowych, w szczególności za: tworzenie stron internetowych, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną.
Wcześniejsze doświadczenie
Do tej pory Aliganza i KERRIS Group współpracowały przy obsłudze klientów, takich jak: CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa, Prael.
Pierwszy raz mieliśmy przyjemność pracować z Aliganzą w 2014 roku, kiedy stworzyliśmy identyfikację wizualną i stronę internetową agencji. Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa. Wierzę, że przyniesie ono wymierne korzyści dla naszych klientów i obu firm – powiedział Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group.
KERRIS Group odpowiada również za prowadzenie stałej obsługi Aliganzy w zakresie SEO. Zaprojektowała też i wdrożyła jej obecną stronę internetową, której kolorystykę agencja może samodzielnie dostosowywać do obecnych trendów, dzięki jednej z zaprojektowanych funkcjonalności systemu.
Kompetencje 360 stopni
Klienci Aliganzy coraz częściej kierują do nas zapytania o obsługę w zakresie usług digital. Oczywistym wyborem przy takich projektach jest dla nas KERRIS jako sprawdzony partner przez ostatnie lata. Sformalizowanie współpracy to również naturalne uzupełnienie kompetencji 360 stopni, które posiadamy in house’owo w Aliganzie. Połączenie naszego know-how w zakresie strategii marketingowych dla marek modowych i urodowych z doświadczeniem oraz wiedzą teamu partnera digitalowego pozwala nam na zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych zarówno dla Klientów Aliganzy, jak i KERRIS – mówi Anna Wiatr, CEO Aliganza.
Galeria zdjęć
Wykorzystane kompetencje