Blog

Muzyka, moda i jeans – wspólny projekt MTV UNPLUGGED Brodka i marki Levi’s

Marka Levi’s stanowi uosobienie klasycznego, amerykańskiego stylu. Od czasu wynalezienia jeansów przez Levi Straussa w 1893 roku, stały się one najbardziej rozpoznawalnymi spodniami na świecie.  Levi’s to jednak coś więcej niż ubrania. Wykorzystując swoją popularność, marka od wielu lat pozwala ludziom na całym świecie podkreślać ich wyjątkowy styl, a jeansowe spodnie czy kurtki stały się czymś w rodzaju manifestu młodych buntowników.

Będąc zawsze blisko artystów, którzy wyrażają się poprzez muzykę, razem z marką Levi’s postanowiliśmy stworzyć coś wyjątkowego przy współpracy z Brodką oraz MTV Polska. Kameralny koncert zorganizowany jedynie przy akompaniamencie instrumentów akustycznych, autentyczna artystka oraz marka wspierająca indywidualizm stworzyły razem niepowtarzalny projekt.

Przestrzeń o artystycznym sznycie stanowiła idealne tło dla jednego z najbardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych w tym roku – nagrania koncertu Brodki w formule MTV Unplugged. Lublin okazał się nieprzypadkową lokalizacją, a jego CSK miejscem, które przyciągnęło rzesze fanów artystki chcących zobaczyć jej koncert w zupełnie nowej odsłonie.

Wspólnym, końcowym projektem był wyjątkowy strój sceniczny Brodki, stworzony przez projektantkę i przyjaciółkę artystki – Vasinę, z dżinsu dostarczonego przez markę Levi’s. Spektakularna biała, denimowa sukienka ozdobiona kolorowymi kamieniami doskonale współgrała z kultowymi produktami marki, w które ubrani byli muzycy na scenie.


Zwycięzcy konkursu organizowanego wspólnie przez markę Levi’s oraz MTV Unplugged, oprócz możliwości obejrzenia koncertu, mogli także osobiście spotkać się z artystką w specjalnie zaaranżowanej strefie VIP. Tam, wśród dżinsowej przestrzeni  Brodka w outficie marki Levi’s podpisywała plakaty oraz robiła sobie zdjęcia z fanami.

Brodka znana ze swojego artystycznego i skrupulatnego podejścia do scenografii tym razem także nie zawiodła swoich fanów i oprócz muzycznych przeżyć zafundowała im także wizualne, niezapomniane widowisko, którego częścią była marka Levi’s.

Jako agencja pr mody odpowiadająca za media relations tego projektu z ramienia Levi’s udało nam się uzyskać:

619 tys.

łączny zasięg artykułów o koncercie

 

Galeria zdjęć

Muzyka, moda i jeans – wspólny projekt MTV UNPLUGGED Brodka i marki Levi’s Muzyka, moda i jeans – wspólny projekt MTV UNPLUGGED Brodka i marki Levi’s Muzyka, moda i jeans – wspólny projekt MTV UNPLUGGED Brodka i marki Levi’s Muzyka, moda i jeans – wspólny projekt MTV UNPLUGGED Brodka i marki Levi’s

Wykorzystane kompetencje