Skechers

KAMPANIA Z INFLUENCERAMI DLA MARKI SKECHERS W 2023 ROKU

2 346 696 zasięgu

2 623 843 wyświetleń

250 413 polubień

345 komentarzy

 

Tak w skrócie podsumowalibyśmy kampanię z influencerami, przeprowadzoną w 2023 roku dla marki Skechers.

 

Kluczowym elementem jej sukcesu było staranne dobranie twórców. Wraz z marką Skechers zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które nie tylko mają dużą liczbę obserwujących, ale również cieszą się autentycznością i zaufaniem wśród swojej społeczności. W 2023 roku do wspólnych działań zaprosiliśmy Angelikę Muchę (@littlemooonster96), Janka Dąbrowskiego (jdabrowsky) i Sylwię Przybysz (sylwiaprzybysz). Skupiliśmy się na platformie Instagram, a w sumarycznie wszyscy Twórcy przygotowali 9 postów reklamowych.

Dla nas, jako agencji komunikacji, kampania ta była kolejnym dowodem na to, że strategiczne podejście do wyboru influencerów przynosi wymierne korzyści i buduje długotrwałe relacje odbiorców z marką!

KAMPANIA Z INFLUENCERAMI DLA MARKI SKECHERS W 2023 ROKU