Skechers
KAMPANIA Z INFLUENCERAMI DLA MARKI SKECHERS W 2023 ROKU
2 346 696 zasięgu
2 623 843 wyświetleń
250 413 polubień
345 komentarzy
Tak w skrócie podsumowalibyśmy kampanię z influencerami, przeprowadzoną w 2023 roku dla marki Skechers.
Kluczowym elementem jej sukcesu było staranne dobranie twórców. Wraz z marką Skechers zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które nie tylko mają dużą liczbę obserwujących, ale również cieszą się autentycznością i zaufaniem wśród swojej społeczności. W 2023 roku do wspólnych działań zaprosiliśmy Angelikę Muchę (@littlemooonster96), Janka Dąbrowskiego (jdabrowsky) i Sylwię Przybysz (sylwiaprzybysz). Skupiliśmy się na platformie Instagram, a w sumarycznie wszyscy Twórcy przygotowali 9 postów reklamowych.
Dla nas, jako agencji komunikacji, kampania ta była kolejnym dowodem na to, że strategiczne podejście do wyboru influencerów przynosi wymierne korzyści i buduje długotrwałe relacje odbiorców z marką!
Magdalena
Moczarska
PR and Communication Manager
Wykorzystane kompetencje