Nipplex
IDEALNIE DOBRANA BIELIZNA – WYSYŁKA KREATYWNA DLA MARKI NIPPLEX
W świecie mody konkurencja jest ogromna, a skuteczna komunikacja to klucz do przyciągnięcia uwagi klientów. W naszej agencji doskonale to rozumiemy i dlatego z przyjemnością prezentujemy najnowszą realizację: wysyłkę kreatywną stworzoną dla polskiej marki bieliźnianej – Nipplex.
Przygotowane przez nas paczki trafiły w ręce 10 wybranych influencerek, a głównym celem projektu było uświadomienie kobietom, jak kluczowe jest znalezienie idealnie dopasowanego biustonosza. Przesyłka składała się z instrukcji mierzenia biustu, miarki, jedwabnego woreczka na bieliznę oraz słodkości. Zadaniem obdarowanej influencerki był precyzyjny pomiar w celu dobrania idealnego rozmiaru biustonosza. W kolejnym etapie projektu, na tej podstawie, dziewczyny otrzymały paczki z wybraną przez siebie bielizną, która leżała jak ulał!
Efekty wysyłki kreatywnej były nie do przecenienia. Influencerki były pod wrażeniem przygotowanych paczek, ich estetyki oraz walorów edukacyjnych – chętnie podzieliły się zatem zawartością w mediach społecznościowych. Wybrane przez nas twórczynie oraz ich obserwatorzy nie tylko pokrywały się z grupą docelową marki Nipplex, ale dzięki swoim zasięgom pozwoliły dotrzeć do jeszcze szerszego grona nowych odbiorców. Liczba zaangażowanych influencerek także miała znaczenie – efektem synergii nasze działania miały jeszcze większą moc, pozwalając zakorzenić się w świadomości potencjalnych klientów.
Ewa
Gołaszewska-Pacek
PR and Communication Manager
Wykorzystane kompetencje