bonprix
UROCZYSTE POWITANIE JESIENI – PREZENTACJA NOWEJ KOLEKCJI BONPRIX
W czwartek, 5 października, bonprix miało zaszczyt gościć dziennikarzy, stylistów oraz influencerów na ekskluzywnym, jesiennym evencie zorganizowanym w naszym showroomie. Marka zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję oraz podzieliła się wynikami badania Fashion Report 2023, rzucającego światło na preferencje modowe kobiet w różnych europejskich krajach.
STYL I ZRÓWNOWAŻONA MODA
Nowa kolekcja nawiązuje do barw przyrody – znajdziemy tutaj ciepłe odcienie beżu i brązu, zieleń czy bordo. Marka przygotowała też propozycje dla miłośników klasyki, oferując ponadczasowe kroje i stonowane kolory. Dodatkowo, zaproszeni mieli okazję przyjrzeć się ubraniom z kolekcji Circular, która jest ukłonem w stronę zrównoważonej mody. Modele z tej linii odzwierciedlają nowoczesny styl życia, gwarantując jakość materiałów oraz wygodę.
FASHION REPORT 2023
Na podstawie badania wykonanego we współpracy z ponad 1000 Polek, bonprix przeanalizowało czego tak naprawdę kobiety oczekują od mody i od tych, którzy są za nią odpowiedzialni. Fashion Report 2023 pokazał, że Polki cenią sobie przede wszystkim komfort, a większość z nich opisuje swój styl jako swobodny czy minimalistyczny. Z drugiej jednak strony, w porównaniu do respondentek z innych krajów, dla nas i Włoszek moda pełni niezwykle ważną rolę. W naszej przestrzeni została zaaranżowana specjalna strefa odwzorowująca garderobę Polki. Wśród ubrań dominowały te w neutralnych kolorach, takich jak czerń, szarość, biel i błękit. Wyniki analizy potwierdziły, że moda pełni wiele funkcji: Ubiera ciało, towarzyszy codziennemu życiu, może dać ochronę i pewność siebie. Jest zabawna, zawsze oferuje coś nowego i otwiera niezliczone możliwości wyrażania siebie. Ponieważ moda to znacznie więcej niż tylko ubrania. Jest odzwierciedleniem osobowości i uczuć.
MAGICZNA AURA JESIENI
Wystrój wnętrza na październikowym evencie bonprix stanowił doskonałe tło dla nowej kolekcji marki. W tym wyjątkowym dniu showroom przeobraził się w jesienny ogród wypełniony bogactwem kolorów – ozdobiony został m.in. wrzosami, dyniami, daliami, goździkami oraz różami. Scenografia złożona z naturalnych dekoracji i kwiatowych bukietów w pełni oddawała magię złotej jesieni, tworząc niezapomniany klimat.
WYJĄTKOWE ATRAKCJE
W wydarzeniu wzięły udział liczne osobowości ze świata mody, w tym dziennikarze, styliści oraz influencerki i celebrytki, takie jak Dorota Gardias, Anna Dereszowska czy Martyna Kaczmarek. Zaproszeni na bieżąco relacjonowali przebieg eventu za pośrednictwem mediów społecznościowych dzieląc się swoimi wrażeniami.
W trakcie eventu goście mieli okazję uczestniczyć w warsztatach, podczas których stworzyli własne świece o iście jesiennych zapachach, takich jak pieczone jabłko, dynia, wanilia czy miód. Dzięki temu każdy z nich będzie mógł wpuścić odrobinę nastrojowego klimatu do własnego domu! Wisienką na torcie całego spotkania było menu, specjalnie przygotowane na tę okazję, w którym znalazły się proste i wykwintne fingerfoods oraz słodkości.
Jednym słowem, event przygotowany przez markę bonprix dostarczył nie tylko wglądu w najnowsze trendy, ale także wprowadził wszystkich w magiczną atmosferę tej wyjątkowej pory roku!
Jako agencja byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną i produkcję eventu, jego obsługę mediową oraz influencerską.
Ewa
Gołaszewska-Pacek
PR and Communication Manager
Wykorzystane kompetencje