Miniso
LOVE LIFE, LOVE MINISO – CONTENT DESIGN DLA MINISO
MINISO jest japońską marką, powstałą w 2013 roku w Tokio, jedna z najszybciej rozwijających się marek lifestyle’owych na świecie, której unikatowy design zdążył już podbić serca Polaków. Aliganza zbudowała strategię wizerunkową marki i tworzyła content kreatywny na startujące kanały marki w mediach społecznościowych.
W MINISO każdy znajdzie coś dla siebie, marka oferuje klientom kreatywne artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki, modne akcesoria szkolne, unikatowe upominki, a także akcesoria rtv
o niepowtarzalnym designie.
MINISO realizuje filozofię “prostoty, naturalności oraz wysokiej jakości”, oferując „powrót do natury i przywracanie produktom ich charakteru”. W myśl tej koncepcji Aliganza zbudowała strategię wizerunkową, która zaimplementowana została na startujące kanały social media oraz koncepcję działań. W ramach współpracy Aliganza tworzyła także content kreatywny i prowadziła działania reklamowe.
Milena
Wójcicka
Digital Communication Manager
Wykorzystane kompetencje