bonprix

PEWNOŚĆ SIEBIE JEST W MODZIE – ŚNIADANIE PRASOWE BONPRIX

W czwartek, 6 czerwca, razem z marką bonprix zorganizowaliśmy śniadanie prasowe w warszawskiej restauracji Nicoletta. Zaproszeni goście mieli okazję uczestniczyć w spotkaniu przeprowadzonym przez wyjątkowego gościa  – Gosię Ohme, która przybliżyła wszystkim obecnym wyniki badania „Fashion Report 2023” od bonprix. Dodatkowo, uczestnicy zapoznali się z linią Premium oraz z najnowszą jesienno-zimową kolekcją.

MODA A SAMOPOCZUCIE

W ubiegłym roku bonprix przeprowadziło badanie „Fashion Report 2023”. Marka przeanalizowała informacje dotyczące preferencji kobiet w siedmiu europejskich krajach, rzucając światło na najistotniejsze podobieństwa i różnice. Oprócz zwyczajów zakupowych, raport dotyka takich zagadnień, jak pewność siebie czy postrzeganie własnego ciała.

Gosia Ohme skupiła się właśnie na psychologicznych aspektach raportu, zwracając uwagę na to, jak moda może wpływać na  naszą samoocenę. Uczestnicy wzięli udział w dyskusji na temat roli mody w życiu codziennym oraz jej wpływu na kształtowanie poczucia własnej wartości. Poruszono kwestie związane z indywidualnym stylem, wyrażaniem osobowości poprzez ubrania oraz presją społeczną związaną z wyglądem. Dyskusja pozwoliła na wymianę doświadczeń i poglądów, ukazując, jak różnorodne mogą być podejścia do mody i samoakceptacji.

LETNIE TRENDY I NIE TYLKO

W śniadaniu prasowym wzięli udział przedstawicie najważniejszych mediów modowych, takich jak Elle, Glamour, Zwierciadło czy Wysokie Obcasy. Po prelekcji goście mieli okazję zapoznać się z produktami z linii Premium oraz z kolekcji jesienno-zimowej. Największym powodzeniem cieszyły się lniane ubrania o ponadczasowych krojach. Zaproszeni zwrócili również uwagę na stroje kąpielowe posiadające tzw. sustainable passport. Dzięki specjalnemu kodowi QR umieszczonemu na metkach produktu, klienci mogą się dowiedzieć, skąd pochodzą materiały, z których zostały wykonane kostiumy. Dodatkową atrakcją, uświetniającą cały event, było to, że każdy z gości otrzymał własny portret, wykonany na żywo podczas eventu przez ilustratorkę Alex Woronowską.

ZACISZNY OGRÓD W CENTRUM MIASTA

Podczas wydarzeń modowych aspekt wizualny odgrywa niezwykle istotną rolę. Tym razem, dzięki urokowi ogrodu, w którym odbyło śniadanie, nie trzeba było wiele, aby wszystko prezentowało się pięknie. Stół przyozdobiono serwetami w pastelowych barwach oraz kolorowymi wazonami z sezonowymi kwiatami. Cała aranżacja świetnie harmonizowała z otoczeniem i zachwyciła wszystkich obecnych.

Śniadanie prasowe zorganizowane przez nas we współpracy z bonprix było doskonałym rozpoczęciem dnia. Wykład poprowadzony przez Gosię Ohme i wspólna dyskusja z pewnością sprawiły, że goście poszerzyli swoje horyzonty, zgłębiając psychologiczne aspekty związane z modą i pewnością siebie.

Jako agencja byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną i produkcję eventu, jego obsługę mediową oraz influencerską.

PEWNOŚĆ SIEBIE JEST W MODZIE – ŚNIADANIE PRASOWE BONPRIX