bonprix

KAMPANIA WIZERUNKOWA MARKI NA PRZYKŁADZIE WSPÓŁPRACY Z BONPRIX

Jak perfekcyjnie rozplanować kampanię wizerunkową marki, dostosować aktywności do potrzeb obecnych, ale i potencjalnych klientów, a równocześnie wyróżnić ją na rynku spośród innych? Oto przykład bonprix, jednego z największych e-commerce w branży mody i firmy, która od ponad 30 lat koncentruje się/skupia się na oczekiwaniach nawet najbardziej wymagających klientów. W ramach podjętej współpracy przygotowaliśmy strategię komunikacji, która objęła koncepcję kreatywną, kontrakty z ambasadorami, produkcję sesji zdjęciowych, działania PR oraz influencer marketing. Poniżej przedstawiamy efekty naszej pracy.

2 lata współpracy | 6 sesji zdjęciowych

setki publikacji | zasięgi liczone w milionach

przemyślane, różnorodne współprace influencerskie skutkujące wysokim dotarciem

realizacja różnorodnych celów

Do kampanii bonprix zaangażowaliśmy 7 głównych ambasadorek – Małgorzatę Kożuchowską, Paulinę Sykut-Jeżynę, Dorotę Gardias, Wiktorię Gąsiewską, Katarzynę Zielińską, Patricię Kazadi oraz Agnieszkę Niedziałek. Silne i wyraziste osobowości, których wyjątkową siłą jest bycie sobą, bez żadnych kompromisów. Do tak wyjątkowego grona dołączyło jeszcze wiele celebrytek i osobowości telewizyjnych. Choć każda z nich jest inna i nieprzeciętna, zdecydowanie łączy je jedno – miłość do mody i bonprix!

KILKUSEZONOWA WSPÓŁPRACA Z BONPRIX

Naszą współpracę z bonprix rozpoczęliśmy od manifestu kobiecej energii i świeżego spojrzenia na modę. Całość działań została podzielona na 3 odsłony, a każdej z nich towarzyszyło inne hasło spajające założenia marki oraz wartości, styl i energię gwiazd – Małgorzaty Kożuchowskiej, Pauliny Sykut-Jeżyny, Doroty Gardias i Karoliny Pisarek. Wraz z nadejściem jesieni naszym głównym celem było odczarowanie tej pory roku i zarażanie pozytywną energią. Udało się to dzięki Katarzynie Zielińskiej, a także Wiktorii Gąsiewskiej, która wniosła do kampanii ogrom młodzieńczego blasku. Kolejne odsłony to kontynuacja opowieści o sile kobiecości. Podkreślenie indywidualizmu w modzie i nieskończonych możliwości kreowania własnego wizerunku – w końcu wciąż trwała „Moda na własny styl”! Po udanym sezonie nadszedł jednak czas zmian. Jesienią 2022 marka skupiła się na zróżnicowanym kanonie piękna, by pokazać, że każda z nas jest wyjątkowa, a różnice czynią nas niezwykłymi i niepowtarzalnymi. Dowodem na to jest pełna energii sesja zdjęciowa z udziałem Pauliny Sykut-Jeżyny, Patricii Kazadi oraz Agnieszki Niedziałek. Siła kobiecości, której uosobieniem są nasze ambasadorki, to wspólny mianownik łączący bonprix z każdą z nas!

INFLUENCER MARKETING W KAMPANIACH BONPRIX

Współprace z influencerami to bardzo ważny element kampanii marketingowej, zwłaszcza w przypadku marki odzieżowej. Wybierając nowych internetowych twórców kierujemy się nie tylko wysokiej jakości contentem, ale także parametrami ich profili. W przypadku bonprix zdecydowaliśmy się na współpracę z wieloma różnorodnymi influencerkami, których osobowość, styl i reprezentowane wartości korelują z marką – to dlatego nasze wspólne działania są wiarygodne i efektywne.

GENERACJA Z W KAMPANIACH BONPRIX

W kampaniach dla naszego klienta nie pominęliśmy ważnej grupy docelowej, jaką jest Generacja Z. Był to powód dla którego do współpracy wybraliśmy również topowe młode twarze mody, będące jej odzwierciedleniem – wśród kluczowych influencerów pojawiły się m.in. uczestniczki programu Top Model. Wiemy, jak wymagająca i pragmatyczna jest to grupa, dlatego w komunikacji mocno podkreślamy wartości łączące Generację Z z marką bonprix.

KONTYNUACJA DZIAŁAŃ DLA BONPRIX W NASTĘPNYCH SEZONACH

Celem naszej współpracy z bonprix jest zaznaczenie jej obecności w social mediach, jako szeroko dostępnej marki modowej z obszerną gamą produktów. Kontynuując działania chcemy, jako agencja, jak najefektywniej odpowiedzieć na potrzeby naszego klienta. Następne sezony będą zatem z pewnością przykładem nie tylko modowych inspiracji, ale i efektywnych marketingowych rozwiązań, zaprojektowanych tak, aby zrealizować każdy z założonych celów.

KAMPANIA WIZERUNKOWA MARKI NA PRZYKŁADZIE WSPÓŁPRACY Z BONPRIX