Deichmann
Rita Ora i Deichmann zaprezentowali w Berlinie pierwszą wspólną kolekcję butów
Firma Deichmann zaprosiła gwiazdy i influencerów z ponad 20 krajów na wyjątkowe wydarzenie – premierę kolekcji „Rita Ora for Deichmann”, która miała miejsce 28 sierpnia w Berlinie.
Poza pokazem mody i kameralnym koncertem akustycznym Rity Ory, goście mogli zajrzeć za kulisy kampanii #Radiate czy zrobić sobie zdjęcia w scenografii wprost z reklamy telewizyjnej.
„Backstage z Ritą Orą“ – tak brzmiało motto eventu.
150 zaproszonych gości, wśród nich influcencerki Karolina „Viva a Viva” Wójcik, Kasia Szklarczyk i Żaklina Ta Dinh, a także Katarzyna Piersa z Aliganzy, nie tylko miało okazję zapoznać się z kolekcją gwiazdy, ale także osobiście przekonać się, co dzieje się za kulisami wydarzenia.
4,8 mln
całkowity zasięg kampanii
383 tys.
interakcji (polubienia i komentarze) z publikacji influencerów
W skład kolekcji „Rita Ora for Deichmann” wchodzą modele prezentujące aktualne trendy na nadchodzący sezon.
![Rita Ora i Deichmann zaprezentowali w Berlinie pierwszą wspólną kolekcję butów](https://aliganza.pl/wp-content/uploads/2019/09/RitaOraXDeichmann_Launch_Aug19_1_small-570x0-c-default.jpg)
Anna
Prus
Strategy and Influencer Marketing Manager
![Anna Prus](https://aliganza.pl/wp-content/uploads/2018/12/DSC_0051_2-1-scaled-150x150-c-default.jpg)
Wykorzystane kompetencje