Deichmann
Rita Ora i Deichmann zaprezentowali w Berlinie pierwszą wspólną kolekcję butów
Firma Deichmann zaprosiła gwiazdy i influencerów z ponad 20 krajów na wyjątkowe wydarzenie – premierę kolekcji „Rita Ora for Deichmann”, która miała miejsce 28 sierpnia w Berlinie.
Poza pokazem mody i kameralnym koncertem akustycznym Rity Ory, goście mogli zajrzeć za kulisy kampanii #Radiate czy zrobić sobie zdjęcia w scenografii wprost z reklamy telewizyjnej.
„Backstage z Ritą Orą“ – tak brzmiało motto eventu.
150 zaproszonych gości, wśród nich influcencerki Karolina „Viva a Viva” Wójcik, Kasia Szklarczyk i Żaklina Ta Dinh, a także Katarzyna Piersa z Aliganzy, nie tylko miało okazję zapoznać się z kolekcją gwiazdy, ale także osobiście przekonać się, co dzieje się za kulisami wydarzenia.
4,8 mln
całkowity zasięg kampanii
383 tys.
interakcji (polubienia i komentarze) z publikacji influencerów
W skład kolekcji „Rita Ora for Deichmann” wchodzą modele prezentujące aktualne trendy na nadchodzący sezon.
Anna
Prus
Strategy and Influencer Marketing Manager
Wykorzystane kompetencje