Luxottica
Prezentacja kolekcji marek luksusowych LUXOTTICA
Prezentacja najnowszych propozycji marek luksusowych Grupy Luxottica odbyła się w samym sercu Warszawy, w Optique Exclusive przy Placu Trzech Krzyży. Zaproszeni przez nas dziennikarze i styliście mogli zapoznać się z ostatnimi projektami marek Dolce&Gabbana, Prada, Miu Miu, Persol oraz Giorgio Armani.
Zbudowana przez nas scenografia w duchu instafriendly została podzielona na dwie strefy: pastelową ze świeżymi kwiatami oraz mchem, a także tropikalną z palmami i liśćmi monstery.
Pierwsza z nich nawiązywała do linii Ortensia Dolce&Gabbana, inspirowanej romantycznym, angielskim ogrodem i delikatnymi hortensjami będącymi motywem przewodnim kolekcji.
Druga część była dedykowana projektowi Tapestry Prada charakteryzującemu się aksamitnymi oraz nadrukowanymi wstawkami w żywych kolorach.
Specjalne miejsce znalazło się także dla trzeciej linii, Zambia Dolce&Gabbana, wyróżniającej się okularami zarówno damskimi, jak i dziecięcymi z motywem lamparta.
Aliganza była odpowiedzialna za produkcję eventu oraz obsługę medialną.
Martyna
Napiórkowska
Managing Director
Wykorzystane kompetencje