Time Trend

Kampania TIME TREND „Prezenty zawsze trafione” TIME TREND

Time Trend to polska marka, która w swoich salonach oferuje szeroki wybór zegarków m.in. takich jak: Bulova, Mark Maddox, Ted Baker, G-Shock, Edifice, Guess czy Atlantic.

Aliganza świąteczną kampanią „Prezenty zawsze trafione“ realizowaną dla Time Trend, rozpoczyna współpracę z marką. Obejmować ona będzie także media relations, prowadzenie showroomu marki, projekty specjalne i współpracę z influencerami,

Komunikacja wokół kampanii obejmuje działania media relations, współpracę z influencerami takimi jak dziennikarka Paulina Sykut Jeżyna, youtuber Karol Paciorek oraz model Adam Kaszewski, a także działania digitalowe, w tym tworzenie contentu. W ramach akcji aktywacyjnej powstał także landing page w postaci kalendarza adwentowego na stronie timetrend.pl oraz artykuły natywne i kampanie screeningowe.

Wyjątkowe działania marki, które rozpoczną się już 1 grudnia możemy śledzić na timetrend.pl aż do Bożego Narodzenia.

Kampania TIME TREND „Prezenty zawsze trafione” TIME TREND

Podobne realizacje: