Puma

PUMA świętuje przesłanie hasła DO YOU - kobiecy event w warszawskiej Astorii

162 publikacje Influencerów podczas fazy wdrażania projektu

269 publikacje z samej imprezy

Kiedy w ramach jednej akcji łączy się energia sportowej marki, nietuzinkowe kobiece postaci oraz agencję, która jak żadna inna rozumie siłę kobiecości, to musi z tego wyniknąć wyjątkowy projekt. Taka właśnie jest najnowsza kampania marki PUMA Do You, która zachęca do realizacji postawionych sobie celów, działania na własnych zasadach i robienia rzeczy dla siebie.

Kampania Do You skupiona jest wokół dwóch wyjątkowych ambasadorek – Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią wcielają w życie ideę #DOYOU. W ramach kampanii stworzyły nagrany wspólnie  utwór „Jestem Kobietą”, do którego powstał również teledysk. Stał się on swoistym manifestem wartości wyznawanych przez markę.

Kulminacyjnym momentem był event, który odbył się 26 lipca na dachu warszawskiej Astorii, która tego dnia wypełniła się wyjątkową, kobiecą energią.

Zaproszeni goście mogli po raz pierwszy usłyszeć na żywo klimatyczny utwór w wykonaniu zespołu The Dumplings oraz obejrzeć wystawę fotografii z sesji z udziałem ambasadorek i bohaterek kampanii. Na wydarzeniu nie zabrakło silnych, niezależnych kobiet, które, to gdzie się znajdują, zawdzięczają swojemu uporowi w dążeniu do celu.

Aliganza była odpowiedzialna za obsługę PR, współpracę z influencerami oraz produkcję eventu.

PUMA świętuje przesłanie hasła DO YOU – kobiecy event w warszawskiej Astorii