Kappahl

Prezentacja kolekcji wiosna/lato 2020 marki KappAhl

Marka KappAhl od prawie 60 lat każdego dnia pomaga w odnalezieniu własnego stylu, bez względu na wiek, rozmiar, kształt czy osobowość.

MINIMALIZM W TRENDZIE

Nowa kolekcja KappAhl przywołuje wspomnienia radosnych, letnich przygód. To także inspiracja naturą oraz odzwierciedlenie tęsknoty za zwolnieniem tempa.  Wraz z nadejściem wiosny, marka zachęca nas do tego, by bardziej cieszyć się życiem, dzielić się radością oraz pozytywną energią. KappAhl to połączenie skandynawskiej prostoty z największymi modowymi trendami, o czym przekonaliśmy się podczas prezentacji kolekcji wiosna/lato 2020.

MEDIA RELATIONS

Aby oddać klimat kolekcji przedstawicieli mediów i influencerów zaprosiliśmy do siedziby marki KappAhl. W charakterystycznym dla marki klimacie pokazaliśmy zaproszonym gościom nowości z kolekcji wiosna/lato 2020, a także jej odpowiedzialną stronę – prezentując również elementy kolekcji uszyte z materiałów ekologicznych. Na wydarzeniu nie zabrakło przedstawicieli czołowych polskich magazynów modowych, a także influencerów. Pojawiła się między innymi Karolina Gliniecka – Charlize Mystery, czy Kinga Litwińczuk – Style on by Kina, które na bieżąco relacjonowały przebieg eventu.

MARKA NO. 1

KappAhl jest liderem sprzedaży w krajach skandynawskich, i co najważniejsze,  jest marką, która sprzedaje najwięcej dżinsów w Szwecji — rocznie  jest to prawie 8 milionów par.

Prezentacja kolekcji wiosna/lato 2020 marki KappAhl

Podobne realizacje: