Levi's

PRESS DAY LEVI’S® NA AW17

Levi’s® w sezonie AW17 identyfikuje się z subkulturami, reprezentującymi różne style muzyczne.

Inspiracją dla kolekcji jest scena, muzyka i rozentuzjazmowani fani – wszystko to, co towarzyszy muzykom i daje im energię. Twórcy kolekcji cofnęli się do korzeni, czyli do lat 60. i 70.. To czas, z którego Levi’s® czerpie mnóstwo inspiracji i pomysłów, łączy kolekcje z korzeniami rocka i punk rocka – od The Ramones po Rolling Stones czy Blondie.

Press Day trwał 5 godzin! A wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. styliści i dziennikarze, blogerzy, oraz wielu przyjaciół marki i influencerów, takich jak np. Wujek i Ciocia Liestyle, Artur Chamski, Kamila Szczawińska, czy Mikołaj Komar. O oprawę muzyczną podczas imprezy zadbali DJ’e z kolektywu Yorüba.

Relację z wydarzenia mogliśmy obserwować na wielu profilach Instagramowych magazynów, takich jak np. Elle, Joy, Avanti czy HotModa, a także na prywatnych profilach stylistów.
Udało nam się uzyskać interakcję na poziomie prawie 14 tys. polubień i komentarzy na Instagramie i 84 relacje instastory, docierając do 376 tys. osób.