Blog

Aliganza z pierwszym showroomem w Europie wyposażonym w technologię RFID

CO TO JEST SHOWROOM PR?

W naszym showroomie mieszczącym się w samym sercu Warszawy, przy ul. Szpitalnej 8a, prezentujemy aktualne kolekcje klientów. Zmieniają się one wraz z każdym sezonem.
Kolekcje w naszym showroomie pojawiają się na 3 miesiące przed tym jak trafią do sprzedaży. Dlaczego tak wcześnie? M.in. ze względu na charakterystykę cyklów wydawniczych np. proces przygotowania materiałów do miesięczników trwa 2-3 miesiące.

DLA KOGO JEST SHOWROOM PR?

To tutaj nasi klienci prezentują swoje bieżące kolekcje i to tutaj kilkunastu stylistów dziennie wypożycza ubrania do przygotowywanych sesji zdjęciowych do magazynów i online czy dla gwiazd.
Nie, nie sprzedajemy tutaj ubrań. Choć takie pytanie słyszymy kilka razy w miesiącu :).

JAK DZIAŁA SHOWROOM PR?

Nasi opiekunowie marek którzy są odpowiedzialni za pracę showroomu są przede wszystkim ekspertami od kolekcji i produktów klientów. To oni wiedza co będzie najmodniejsze w danym sezonie, ale to także oni posiadają wiedzę związana z fizycznymi cechami produktów jak np. z jakiego materiału powstały, przy wykorzystaniu jakiej technologii czy co było inspiracją dyrektora kreatywnego marki.
Tu każda marka traktowana jest indywidualnie, doświadczenie i wiedza showroomu pozwalają na zidentyfikowanie jej grupy docelowej i brand persony.

 

JAK DZIAŁA NASZ SHOWROOM Z TECHNOLOGIĄ RFID? 

Szybkość obsługi jest dla nas bardzo istotna. Dzięki technologii RFID dane z tagów zamieszczonych w odzieży są odczytywane i przesyłanie za pośrednictwem oprogramowania sterującego bezpośrednio na serwer. RFID zrewolucjonizowało proces współpracy ze stylistami. Teraz stylista może zrealizować wypożyczenie w 15 sekund! Działanie systemu nie tylko optymalizuje proces wypożyczeń i zwrotów. Ulepsza i przyspiesza także wprowadzanie do showroomu nowych kolekcji, co dzieje się przy każdorazowej zmianie sezonów.

„Moda i technologia od zawsze idą w parze dlatego też RFID jest innowacyjnym narzędziem odpowiadającym na dynamicznie rozwijający się rynek, nie tylko retialowy, ale również pr-owy.”- mówi Gabriela Lużyńska, P.O.  Head of Showroom

 

Naszym partnerem technologicznym jest wiodąca na rynku nowych technologii firma Sescom. Połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenie oraz weszliśmy wspólnie na drogę innowacji. Już niebawem ogłosimy kolejne innowacyjne rozwiązania dla branży mody.

Galeria zdjęć

Aliganza z pierwszym showroomem w Europie wyposażonym w technologię RFID Aliganza z pierwszym showroomem w Europie wyposażonym w technologię RFID Aliganza z pierwszym showroomem w Europie wyposażonym w technologię RFID Aliganza z pierwszym showroomem w Europie wyposażonym w technologię RFID

Wykorzystane kompetencje